piątek, 18 marca 2022

INFORMACJA!

 KOCHANI, WIEM, ŻE NIE MA MNIE JUŻ OD DAWNA, ALE JA WRÓCĘ!

MOIM CELEM BĘDZIE POPRAWIENIE STARYCH NOTEK, ODPOWIEDNIE ICH PRZEPISANIE.

JEST COŚ JESZCZE, O CZYM CHCIAŁAM WSPOMNIEĆ. PAMIĘTACIE ZAPEWNE, ŻE JEDEN Z MOICH KLUCZOWYCH BOHATERÓW JEST UKRAIŃCEM. CHODZI NATURALNIE O SHEVĘ. POWSTAŁ, JAKO MANIFESTACJA MOJEJ SŁABOŚCI DO TEGO KRAJU, KRAJU, KTÓRY ZOSTAŁ ZAATAKOWANY PRZEZ STARZEJĄCEGO SIĘ POTWORA.

PROSZĘ, POMAGAJCIE JAK MOŻECIE UKRAIŃCOM UCIEKAJĄCYM Z OGARNIĘTEGO WOJNĄ KRAJU, OTWÓRZCIE DLA NICH SERCA. TRZYMAJCIE KCIUKI ZA TYCH, KTÓRZY WALCZĄ W OBRONIE UKRAINY.

A JEŻELI BĘDZIE TAKA POTRZEBA, NIE BÓJCIE SIĘ STANĄĆ DO WALKI ZA NASZĄ POLSKĘ.




6 komentarzy:

  1. Hejka,
    kochana bardzo mnie ucieszyła ta informacja od Ciebie bo bardzo niepokoiła ta cisza i będę czekać na powrót, ale i będę teraz nadrabiać te zaległości...
    weny, weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejeczka,
    kochana bardzo mnie cieszy ta informacja, i czekam bardzo na kontynuację... I także liczę na powrót do "Ai no tenshi" oraz "Hana no blood"
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałem sobie ostatnio o Twoim blogu. Postanowiłem sprawdzić ten blog po wielu latach, zobaczyć czy jeszcze się coś pojawia, poczytać stare notki i zobaczyłem że jednak czasami tu Autorko zaglądasz. Skorzystam więc z tej okazji, ponieważ chciałem Ci bardzo podziękować.
    Jako młody fan Harrego, trafiłem tu z dobre 14/15 lat temu. Zakochałem się w historii Remusa, ponieważ stworzyłaś świat, w którym homoseksualizm był akceptowalny, normalny. Co dla, wtedy, 14 letniego chłopaka w Polsce było ciężkie do wyobrażenia. Przyznam że czytałem z wypiekami na twarzy, po nocach, by nikt nie widział. Ten Blog to był dla mnie prawdziwy, jak to się teraz mówi "safe space".
    Dziękuje Ci bardzo i życzę szczęścia w życiu.
    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejeczka,
    kochana cieszę się z tej informacji, ale i liczę na nowe rozdziały 
    Dweny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, bardzo mnie ucieszyła informacja, że nie porzuciłaś pisania. Mam prośbę, mogłabyś mi powiedzieć czy jest jeszcze możliwość przeczytana opowiadania o Fillipie i Marcelu? Strona z blogiem http://ai--no-tenshi.blogspot.com/ niestety się nie otwiera. Czytałam kiedyś to opowiadanie i chciałbym do niego wrócić. Będę bardzo wdzięczna za odpowiedz. Serdecznie pozdrawiam Karo

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejeczka,
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku, szczęścia, radości, spełnienia marzeń...
    no i pomysłów na rozdziały... bo wciąż czekam na dalsze ich przygody...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń