czwartek, 12 października 2006

BARDZO WAŻNA INFORMACJA

Kochani,

Notkę uważam za bardzo ważną ponieważ wyruszam na poszukiwanie nowego Wena i zajmie mi to co najmniej tydzień. Powinnam Wam to wszystko wytłumaczyć, więc… Moim Wenem, jak wiecie lub nie ^^”, był Rav_san. Dla sprostowania jest to 26 letni prawnik, którego zawsze widywałam w Kościele, a od kilku tygodni nie widuję Go w ogóle. Kumplowałam się z nim (O.K. ja Go kochałam i nadal kocham, i on to wie). Jednak nagle zniknął z mojego życia. Nie powiedział ni słowa tylko przestał się odzywać, nie dawał znaku życia…

Nie jestem w stanie tworzyć bez niego, a całe moje życie stało się teraz bezsensowne.

Uważam, że straciłam pół roku (bo przez taki okres czasu znałam się z nim nie tylko z widzenia, ale i tak żeby z nim porozmawiać – od 4 lat znam Go z widzenia). Przez ten okres czasu niemal porzuciłam mangę, anime i yaoi, a teraz żałuje tego – nie tego, że ten czas poświęciłam Rav_san, ale tego, że nie było tam aż tyle miejsca na Japonię. Wiem, że może Wam się nie podobać to, że zostawiam bloga na tydzień (co najmniej), ale uważam, że moje notki są do bani i muszę się pozbierać.

Wszelkie zastrzeżenia kierujcie do Rafała. Jeśli ktoś z Was chciałby napisać mu co o tym wszystkim sądzi niech da znać na gg (6211700), a ja podam adres na pocztę do Rav_san. Tylko, że są pewne warunki jeśli już ktokolwiek by do niego pisał:

1. NIE UŻYWAĆ WULGARYZMÓW (NAWET NAJMNIEJSZYCH) – w przeciwnym razie zawieszę bloga, jeśli dojdą mnie słuchy o czymś takim.

2. Nie wspominać zbyt wiele o mnie, a już na pewno ani słowa o moich uczuciach do niego.

3. Nie podawać adresu moich blogów.

4. Możecie zwracać się do niego na ‘Rav-sama’ – On będzie wiedział, że jesteście ze mną powiązani.

(żart ~_^). To chyba na tyle. Mam nadzieję, że znajdę nowego Wena, chociaż czarno to widzę. W tej chwili na liście mam: Zizou, Deco, Kurogane, Shigeru Otori. Tak więc nikt z mojego otoczenia…

Nie zanudzam Was więcej.

Będę tęsknić, ale kiedy wrócę z Wenem już Was nie opuszczę.

Wielki buziak,

Kirhan_san

  

13 komentarzy:

  1. ~www.valandia.blog.onet.pl12 października 2006 13:53

    ... miau .. tak mi psykro... Fiancee pisać nie będzie raczej do Rav-san .. nooo chyba że przez dłuuuższy czas moja kochana Kirhan san ... ni będzie mogłą znaleźć weny... ( wtedy dla Kirhan san wszystko ^^ ;) ... miau... niwim cóż napisać pocieszającego... ale Fiancee wierzy, że u Kirhan san się wszystko ułoży... i będzie cacy... mru ^^ trzym się tam kochana =(^.^)=

    OdpowiedzUsuń
  2. HEh. Znam to uczucie bo sam je przeżyłem. Współczuje ci i życzę ciepłego powrotu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Megan Moonlight (www.megan-art.blog.onet.pl)12 października 2006 18:15

    Oh... skoda, że odchodzisz na tydzień (lub więcej) uwielbiam twoje notki ale rozumiem co to brak weny... Ja nie piszę nic, ale rysuję i też wena jest potrzebna... nie pozostaje mi nic innego jak czekać ten tydzień bo na twoje notki warto czekać ^^ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kirhan-san nie martw się w życiu czasami tak bywa. Życzę Ci, abyś znalazła super wena, jeszcze lepszego niż ten^^ Trzymaj się:*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam że 'wen' to jakieś wydażenie czy coś w tym stylu;-p Szkoda, że aż tydzień Cię nie będzie, ale postaram się wytrzymać - z resztą czy mam wybór? Czego facet nie może zrobić z życiem kobiety..... zresztą kurcze głupek jeden! Tak sobie odejść i nawet nie dać znaku życia! Udanych poszukiwań!!!:-D:-p:-):-]:-}

    OdpowiedzUsuń
  6. ;( Hej... Szkoda, że Rav_san się nie odzywa... może jest chory? Mam nadzieję, że szybko powróci... POZDRAWIAM ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybierz postac ktorą lubisz najbardziej www.klebuszek.blog.onet.pl i podaj adres bloga zapraszam pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. E tym, idź na jesienny spacer i popatrz sobie na spacerujące pary, mozę ci cosdo główki przyjdzie . ja tak robie XD A propos u mnie nowa notka ( niesamowite co? xD)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki za glosik na www.klebuszek.blog.onet.pl wpadnij jeszcze kiedys zapraszam pozdro:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Siemka!!! Na www.klebuszek.blog.onet.pl rozpoczela sie druga czesc glosowania na postac najbardziej lubiana zapraszam pozdro

    OdpowiedzUsuń
  11. Siemka masz fajnego bloga i fajne nocie ja mam bloga o SK jeśli będziesz miała czas to wpadnij na niego, a tak pośrednio u mnie nowa nocia www.tajemnica-shaman-king.blog.onet.pl/ . Pozdro :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty sobie tak nie żartuj, tylko wracaj do pisania...:) Pomyśl, ilu czytelników czeka z niecierpliwością na kolejną część Twojego opowiadania... To dla nich weź sie w garść i zacznij znów pisać...

    OdpowiedzUsuń
  13. hideki_yukari@onet.eu27 października 2006 23:57

    >>>WWW.YAOI.PHORUM.PL<<< najnowsze forum dla fanów yaoi!

    OdpowiedzUsuń