piątek, 11 stycznia 2013

Ogłoszenie

Cześć, tutaj Shaggy.

Kirhan prosiła mnie bym powiadomił was, że ma problemy z internetem i nie ma jak dodawać notek do odwołania. Smutne to, ale złośliwość rzeczy martwych jest niepojęta ;c.

Jeśli będzie już wiadomo kiedy Kirhan powróci to umieszczę tutaj informację.

A korzystając z okazji i dostawszy pozwolenie od Kirhan zapraszam serdecznie na mój blog też z tematyki yaoi/slash: http://many-yasha.blogspot.com Miłego weekendu i niech moc będzie z wami ;)

3 komentarze:

  1. W takich momentach mam ochotę zwolnić u siebie transfer i wysłać co nieco do Kirhan... Kurcze... Dlaczego Internet zawsze nawala w chwili dodawania notek? O_o To jest jakaś złośliwość, po prostu.
    Oby Kirhan szybko do nas powróciła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Akemi szybko wracaj^^ Ja jestem osobą która czyta a nie komentuje ale chce abyś wiedziała że jest sporo takich osób jak ja. Więc życzę mnóstwa weny i braku problemów z netem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że tak. ;) I warto zostawić ślad obecności, bo autor sam się nie domyśli, że ktoś czyta jego historie. ;D

    OdpowiedzUsuń