poniedziałek, 25 lutego 2013

UWAGA

DYSK WYMIENIONY, A KOMP NADAL SIĘ RESTARTUJE I NIE WIADOMO JESZCZE CO TAK NAPRAWDĘ NAWALIŁO, WIĘC MOJA NIEOBECNOŚĆ SIĘ PRZEDŁUŻY JESZCZE BARDZIEJ == ZROBIĘ CO W MOJEJ MOCY BY JAKOŚ WRÓCIĆ CHOCIAŻBY NA KOMPIE MAMY, ALE NIC WAM NIE MOGĘ JESZCZE OBIECAĆ. PO PROSTU BOSKO =3=

Kompa nie mam nadal. Siedzę na sprzęcie mamy, kiedy mam okazję. Na Ai no Tenshi nota się pojawi o czasie. Ogólnie to nie wiem, kiedy odzyskam sprzęt, bo zajechałam dysk twardy == Masę kasy stracę na nowy T^T

4 komentarze:

  1. Sprzedawaj jakieś stare książki... Studentom, o! xD
    U mnie nowy rozdział, a ja nadal czekam i mam nadzieję, że serwisanci, tudzież sklep będą wyrozumiali i hojni. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu... mam nadzieje że szybko odzyskasz sprzęt i nie zbankrutujesz przy okazji :) Ja czekam na razie cierpliwie na naprawę kompka :D stali czytelnicy (jak ja) cię nie opuszczą nawet przez dłuższą nieobecność spowodowaną złośliwością rzeczy martwych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedaku, współczuję zepsutego kompa, znam ten ból :( Ale i tak będę czekać na nowe notki, nie ważne ile to potrwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nie dawałaś aktualizacji? U mnie też tak było. Ale przyczyną może być też źle działający wiatraczek.

    OdpowiedzUsuń