sobota, 13 czerwca 2015

URLOP TWÓRCZY NA MOONLIGHT SECRET

[polldaddy poll=8928652]

Jak pewnie się domyślacie po przeczytaniu tytułu tego wpisu, biorę dwa tygodnie z hakiem urlopu twórczego. Zmusza mnie do tego fakt, iż nie jestem zadowolona z moich wpisów ostatnimi czasy i chciałabym trochę odpocząć, mając nadzieję na nowe siły oraz ciekawe pomysły.

Na pewno pamiętacie moje notki z początków istnienia bloga. Były słabe, ale tam ciągle coś się działo, a teraz częściej przynudzam, co mnie samą irytuje. To już ostatni rok chłopaków w szkole, więc chciałabym żeby coś się działo, żeby wykorzystali ten czas maksymalnie.
Tak więc...

OD DNIA 13 CZERWCA DO 30 CZERWCA JESTEM NA URLOPIE TWÓRCZYM. W TYM CZASIE NOTKI NIE BĘDĄ SIĘ POJAWIAĆ!

Wracam do Was 1 lipca, czyli na dzień przed 9 URODZINAMI BLOGA! Postaram się pomyśleć nad czymś interesującym by uczcić ten dzień. Ależ ten czas leci...
Mam nadzieję, że na mnie poczekacie i zechcecie spędzić ze mną i Moonlight Secretem niezapomniane wakacje!

Harry.Potter.full.1256670

2 komentarze:

  1. Ale... ja nie potrafie żyć bez nowych rozdziałów na tym blogu! Jakąś 1/3 mojego życia z nim spedziłam! *3* (o mamo, dopiero teraz zdałam sobie z tego sprawe, że to juz tyle lat :0)
    W każdym razie miłego twórczego urlopu i wracaj do nas z masą nowych pomysłów, energii i weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    droga autorko dość dawno temu tutaj trafiłam, ale mówiąc krótko ugrzęzłam z czytaniem (powód brak czasu na to), a mam dość sporo zaległości i w zasadzie najprawdopodobniej, bo cóż nie pamiętam gdzie ostatnio skończyłam i tak dalej zacznę od początku, rozdział za rozdziałem... i mam nadzieję, że uda mi się dość szybko nadgonić zaległości...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń